♥ Origrami ♥


Наконец-то я получила свои фотографии с Origrami. Всегда так приятно открывать такие коробочки, радуешься как ребенок! Плюсы и минусы внутри поста!

Har äntligen fått mina foton från Origrami. Alltid lika spännande att öppna paket, man känner sig som ett barn på julafton! Det jag gillade och inte gillade om Origrami, inne i inlägget!








Origrami - это один из многочисленных сервисов по распечатке ваших фото из Инстаграм. И как обычно в этом самом Инстаграме, тренды распространяются с немыслимой быстротой - кто-то выложил фото с красивой коробочкой из Ориграми и я решила попробовать.
Итак, минусы:

  •  качество Инстаграм, конечно, оставляет желать лучшего. Близко не рассматривать! :)

Плюсы:

  • Коробочка, принты и карты на обратной стороне фотографий - просто очарование!
  • Мне очень понравился вид а-ля Полароид
  • Интерфейс для загрузки фото на сайте очень удобный и простой
  • Доставка бесплатная
В целом, исходя из того, как редко у меня доходят руки, чтобы сделать что-то дельное с нашими семейными фотографиями, я довольна! 

Origrami - är ett av de många ställen där du kan skriva ut dina Instagram foton. Trender sprider sig otroligt fort på IG - någon lade upp en bild på den snygga förpackningen och då var jag såld och bestämde mig för att testa.
Då ska vi se, jag gillade inte:
  • Instagrams fotokvalitén kunde ha varit bättre. De krymper fotona ganska rejält när de laddas upp och det ser OK ut på mobilskärmar, men blir ibland suddigt på utskrifter.
Jag gillade:
  • Snygga, snygga förpackningen, kamerabilder och kartor på baksidan av foton!
  • Polaroid liknande design
  • Bra och enkelt gränssnitt för att uppladdning av foton
  • Fri leverans över hela världen
Alltså med tanke på hur ofta jag hittar tid för att göra något vettigt med våra familjekort är jag ganska nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar